Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Τhoughts - part 3



(Sunday afternoon)

Αρχές Μαίου εμφανίζονται οι πυγολαμπίδες.Άτιμο πράγμα οι πυγολαμπίδες.
Ξαναγνώρισα τις Πυγολαμπίδες μια άνοιξη πριν πολλά χρόνια.
Απόγευμα προς βράδυ.
Όμορφο,αρκετά ζεστό για την εποχή.
Βόλτα με το αυτοκίνητο και στην επιστροφή στάση στο Μονολίθι...
Αυτό το Μονολίθι,που όταν το πρωταντίκρυσα μικρή καθώς κατέβαινα 'ενα
δρόμο του δάσους προς την παραλία ένοιωσα σαν τον Ροβινσώνα Κρούσο,
αντικρύζοντας τόση ομορφιά ( βλέπε παιδί που κοιτάζει κάτι έκπληκτο, με
το στόμα ανοικτό ένα πράγμα )
Σβήνει τα φώτα του αυτοκινήτου και προχωρά.
-Εεε...τι κάνεις;
-Σώπα...
 Κοίτα...
Και βγήκα να το απολαύσω.
Ανεξίτηλη στη μνήμη η εικόνα,για πάντα.
Σκοτάδι,απαλό αεράκι,όμορφες μυρωδιές δάσους,τρυζώνια,εσύ και
χιλάδες πυγολαμπίδες  (...μετά μουσικής ).
Δεν ξέρω αν σας έχει τύχει.
Αλλά μπορώ να επαναφέρω στη μνήμη σκηνές,εικόνες,μυρωδιές,
συναισθήματα όπως τα πρωτοβίωσα.
Δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό. Ή  μάλλον ξέρω,για να είμαι ειλικρινής.

Μετά λοιπόν από  περισυλλογή κοινώς ξεκούραση,
λιώσιμο από το καναπέ στη πολυθρόνα και τούμπαλιν - you name it-       μια και την προηγούμενη είχα φιλική μάζωξη στο σπίτι μπαίνω  στο αυτοκίνητο μαζί με τον τζιτζιφρίγκο και βουρ για το Μονολίθι.
Βόλτα στην παραλία.
Και στην επιστροφή,σβήνω τα φώτα,αφήνω τη μουσική να παίζει και βγαίνουμε από το αυτοκίνητο.
................................................................................

Ακόμα  χαμογελάω...

Kαλημέρα.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

υπέροχη παραλία, όσο φτάνει το μάτι σου! Έμεινες στην πανσιόν του Σταύρακα??

Eleftheria είπε...

Ναι!Μιλάμε για παραλία ατελείωτη,μόνο που επειδή δεν είχα φωτο βραδυνή βρήκα μια που θυμίζει αρκετά το Μονολίθι.Υπάρχουν πανσιόν και ενοικιαζόμενα αλλά δεν χρειαστηκε να μείνω γιατί η απόσταση απο το σπίτι μου εκεί ειναι ζητημα 5-7 λεπτών οδήγησης,γενικώς έχουμε εύκολη προσβαση στις εδώ παραλίες...:)

Ανώνυμος είπε...

συμφωνώ.. υπέροχα κρυστάλλινα νερά
ήμουν περαστικός από εκεί το 2005
και μου άρεσε.. τυχερή που έχεις σπίτι
εκεί κοντά..

tirakoukos είπε...

Θα΄ταν χαζή η απορία μου αν σε αυτή την πανέμορφη ανάρτηση ο τζιτζιφρίγκος ήταν καναρίνι ???? και κάτι ακόμα, τα blues δεν τα χαρίζουμε, τα κρατάμε για πάρτη μας και τα ακούμε για πάρτη μας...:)

Eleftheria είπε...

... ήταν το καναρίνι στο "Οι Γερμανοί ξανάρχονται"...(προτιμώ τη version με τον Λογοθετίδη ).Aν ψάξεις καλύτερα, θα καταλάβεις :)
...από το '90 και μετά το σταμάτησα το σπορ...:)

tirakoukos είπε...

thanks για το τελευταίο κομματάκι του παζλ που μου έλειπε...;)

Λιακαδα © είπε...

Ατιμα πλάσματα οι πυγολαμπίδες Lefti μου.. Πολύ άτιμα ..
Προσωπικά τις έχω συνδέσει με κατι Πρωτομαγιές .. Τι μου σκάλισες απόψε Θεε μου!